Thursday 14 July 2011

IN THE PROCESS OF CHANGE!

Hari ini.. aku br'nekad untuk berubah . Aku da janji dgan si dia, aku nk berubah . So? aku kne tunai kan jnji aku kpdny.. Sbb da bnyk kali aku dah mungkiri jnji aku kpd si dia. Da bnyk si dia, mnglir kan air mata krne ku . Jd aku akan brubah untuk si dia..

Aku da xnk tegok si dia, sdey lgi krne aku. Aku rse br'dose glerr.. klau trgok si dia mngis krne ku . Aku rse br'sla glerr klau tgok si dia sdih krne ku . Aku rse bodoh glerr, klau si dia bnci kpde ku . So aku ingin beubah untuk gembira dan puas kan aty si dia.
Aku harap aku dpat brubah.. sprt yg si dia hrap kan . Aku dpat mngembira kan hati si dia . mudah2 an si dia akan terus br'ada di smping ku . Kpde sesiapa yg brse diri ku ini brubah . Harap maaf! Aku mmg ingin brubah .. Maaf maaf maaf maaf~ ~ .
 
so? aku mule kan dgan cogan kate .. berubah.. berubah .. berubh .. berubah .. berubah .. berubah.. berubah .. berubah .. berubah ..berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berbah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah.. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah .. berubah.. berubah ..
amek ko! berbuih mulut korg nk sebut haha..


  dan yg ke-2 .. aku kne brushe br'sngguh2 ntuk berubah . Sprt yg si dia nak..





dan sterus nye.. berserah pde yg ehsa jek lah! mudah2 apa yg aku hrap kan termakbul! AMIN!!
jadi? jangan heran knpe klau aku da len k!
HARAP MAKLUM

1 comment:

  1. kalau kau betul sayangkan awek kau . memang patut lah kau berkorban untok dia. kteowng nie sebagai kawan ap lah sangat bg kau kan. macam tuh lah adat bercinta. aku paham lah .. kalo aku jdik kau pon aku akan buat yang sama. tapi kalau aku nak berubah aku tak kan lupa kawan yang banyak tolong aku paham perasaan aku..aku just berubah perangai je . aku harap kau macam th jugak ..

    ReplyDelete